Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Friday, December 17, 2010

Semangat holiday dtg lagi


kucen ni sgt comel. tp bkn ttg kucen ni aku nk cter.aku nk ckp ttg tpt kucen ni d ambil gmb.. haha ktne? kt cni sbnrnye...

taraaaaa...


yeaaahhh... im off to Cameron Highlands tis Sunday - with my family! weeeeeeeeeee~

tomorrow morning ma,abah, adik n si kecik-kecik ank2 sedaraku akn smp,insyaAllah. last year kami berada d Langkawi, tahun ni bakal menerjah cameron plak. hehe alhamdulillah.. smoga gathering and holiday bersama family terchenta akn merapatkan lagi tali silaturrahim kasih sayang antara kami smua,amin.. :)

nantikan update terbaru nx wik, insyaAllah. XD


6 comments:

2ury said...

Happy holiday...
kat cemaron sayur segar2, yg best juga jagung manis, jgn lupa bwa balik...

cokobot said...

terkejut jugak tgk psl eksiden kat cameron bebaru ni...n way, how's ur holiday?

Al said...

mne entri oliday blom wat lg nih?
ksi gmbr byk2
haha

Irwan said...

bestnya gi holiday...semoga gembira dan tak luper pada DIA

~* chirpy_chummy *~ said...

[cokobot] alhamdulillah..hepi n enjoy glerrr holiday ^__^

[AI] haaa... itu la AI.. mau update blog, tp tgh tgu gmb drp my bro. haritu lupa bw pendrive. ni yg xle nk update2 lg ni. isk! sobar..

[Abg Irwan] heee...yep, insyaallah.. da balik da pn nih :)

~* chirpy_chummy *~ said...

eh,tertinggal plak..

[2ury] a'ah..mmg ade bw balik sweet corn pn.. manisssss...sedaaappp..

Related Posts with Thumbnails