Assalammualaikum/ hye ^__^
Yep, it's been a while since my last update here. I've been quite bz at opis, smp nk paling kiri kanan pn susah..lenguh montot duk kt kusi tu..sejak berpose xde 1 pn post yg aku update in ere ;p
So, how's ur puasa everybody? pose kali ni ade byk perubahan for me. aku lebih suke masak snirik, even masak bnd yg simple2.. and kebanyakan masakan yg aku masak adalah 1st trial. hahaha ada aku kesah, sedap ke x? at least aku cuba memasak..hoo..sungguh mencabar ok. masak tnp dpt merasa d bln ni. ade yg terlebih masin la..terlebih masam la..mcm2..kekeke.. xpe, practice make perfect, kn? :p
d bln pose ni gak, aku meraikan hari
ketuaan kematangan aku yg ke-26. owh, mmg aku xkesah utk memberitahu ttg umo. ape ada pada umo? yep, umo la yg membuatkan kita lebih sedar diri. lebih mengingati mati. Alhamdulillah, dah 26thn aku berada menumpang d atas bumi indah ciptaan Ilahi ni. meminjam body yg amat cantik skali ini XD buat smua yg wish for my besday, thank you very much! amin for ol ur doa for me. hope smua doa tu akn d makbulkan Allah d bln yg mulia ni.. n aku pn berharap yg sama utk kalian,amin. haaa...i got smthing special d hari jadi yg ke 26 ni..hadiah yg sgt touching T_T hah? nk kena share ke? errr..xpe laa...aku kasi tunjuk ckit je la ek..hee~ aku dpt vid slide yg d buat snirik oleh my special BFF. heee~ maceh sgt3.. sungguh2 terharu.. :)
 |
ni la opening vid yg aku dpt tu..hihi
|
and, x lama lagi.. lebih kurang 4 hari lagi, aku akan meniggalkan opis aku skang..time to move on.. after almost 2years menjadi staff d kampeni ni, aku mengambil keputusan utk meneroka sesuatu yg baru. membuka lembaran baru. membuka otak, membuka mata (hehehe), membuka segala2 la..(eh,chop2..bkn buka lain2 yg x berkenaan ok...jgn salah tafsir..haiisshhh) yep, after raya, aku akan stat kje kt kampeni baru,insyaAllah. ramai yg tanya, knp aku nk tukar kje? aku gado ng kengkawan opiskah? boss kt opis bermasalah ke? aku tensen ke? huhu no no no...nothing specific 8celi. but d most important is..nk cari pengalaman baru. bley dpt kawan2 baru..bley enhance cara keje aku (kot). bley tingkatkan cara aku berfikir (sbb b4 diz aku da kje d 2 kampeni bumiputera..yg akn dtg ni MNC, cara mereka bekerja/berpk pasti lain ).. urmm...and..harap2 penghijrahan aku kali ni, dpt mendekatkan aku dgn jodoh ku yg ntah d mana la dia menyorok..(haha,malu la beb) amin...hihihi berada d tempat baru, aku bley cuba sesuatu yg baru. mungkin aku bley ubah cara penampilan diri? hrmmm...*garu2 dagu..* menarik idea ni..we'll see.. teehee
dlm bln pose ni gak, spt bese la...gathering dgn kengkawan mst ade punye laa...so, last friday, aku buke pose dgn my x-AI's degree classmates. dkt s.alam gak..depan SIRIM.. lupa la nm rest tu..but mknn dia ok la..masakan melayu. buffet rm28.50/head.. quite cheap la kan?
 |
| All d guls + haziq |
 |
| ini sume kami, tp bkn kt tpt buke pose tu..ni kt tpt minum2 lepas buke pose |
fuyyooo...tgok atas balik,cam pjg plak n3 kali ni ek..haha balas dendam beb...lama btol x update..
nway, seblom aku terlupa.. nk wish..slamat menyambut n menantikan malam Lailatul Qadar utk smua :) smoga kita bertemu malam 1000 mlm yg terbaik ni..insyaAllah,amin...
SMILE - always smile my dear.. no matter how hurt u r, but always, smile..it cost u nothing, but it helps u lot.
n please, berdoalah selalu d bln yg mulia ni..smoga doa kita d perkenankan Allah,insyaAllah..amin. ^_^
4 comments:
woww..byknya yg berlaku dlm bulan ni
happy belated birthday to you
semoga di tempat baru nanti awk akan lebih gembira and who knows, you'll find something/someone special *wink*
hehehe...maceh kamu yg gelap ckit2.. tlg la doakan ye...hee~
aku tanak cakap banyak.. cuma nak LIKE entry ni je.. life goes on! gonna wish all the best for everyone. insyaAllah.. Amin~~
amin...maceh geng banjir ku:P weh,pesal muke ko xpenah nk ade dlm gath?? hish...kentut btol..
Post a Comment