Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Thursday, September 23, 2010

I am saying goobye

Assalammualaikum..hye all.. :)


Yep, i'm saying good bye to diz place..after almost 2years m here.
xtau nk ckp, epi ke..sedih ke..tp yg pasti, bersyukur sgt dgn rezeki yg ada. Alhamdulillah.
for those yg tlh banyak share ilmu, thnx a lot.. sungguh2 ikhlas dr lubuk hati..macehh..
for my geng breakfast, uol mmg besh! (alaa..lupa nk ambil gmb ng segeng bekpes. bln pose kan..xde bekpes..tu pasal lupa..isk)
i will always remember tis place,insyaAllah.

Gift drp kengkawan opis sepanjang 2thn d cni - hasil dr pelancongan mereka2 itu..hee.TQ
*entry yg da lapok ni br nk up..hahahah
* date sebenar is 3/9/2010 ritu lg.. :p

2 comments:

mun-e said...

so keja kat mane skg? hehe

ade kosong tak? hikhik

~* chirpy_chummy *~ said...

cett...ko kan br tukar gak..duk dulu c2 2thn ek...ekeke kt area PJ gak muni..

Related Posts with Thumbnails