Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.
Monday, May 25, 2009
Trip to Tambun
Assalammualaikum dearest frens...
Alas, lepas seminggu yg amat tenat dgn kerja2 bugs fixing, sampai xsempat nk mengupdate info2 n latest news..eceh.. huhu
So, last wik, on 16th May, genaplah setahun usia perkenalan kami, warga Infoscion.. x sangka, diam x diam, tup tup dah setahun... rs cam br semalam kami pulang ke tanah air ni.. huhu
As a celebration, we (Haris, Wan, John, Diya, Anem, Dian, Za dan 'kawan', Shiema, Aku ) pergi ke Lost World of Tambun.. dekat Ipoh nun... sesaje meluaskan pemandangan.. hihi swonoookkk.. Even byk bnd2 tragis terjadi.. haha
Selain main2 air, kitowg pn main kapal besar, main buian tgi tu.. main buaian rendah.. main2 gelongsor mcm2 jenis.. main tukar2 adiah, main bowling, n makan2.. hehe kami sempat mkn d tpt yg d katakan paling happening d waktu mlm di Ipoh ini, iaitu d dataran Ipoh.. tp tym kami p,awal lg kot.. xramai sgt org.. tp char kuey teow dia... mmg.... uummppphh... udang besaq gilerrr.. waahhh.. kecur liur.. sedap beb! tpt mkn dia mmg byk..berderet2.. besh seh!
hrmm... bila la agaknya Infoscion 2008 mahu bt reunion ek? rindu banget sama teman2 lain.. yg jauh d mata nun, tp dekat d hati..
* Yannem, bila mahu kasi gmb dr ur camera? mahu nengok!!
Ape2 pun.. buat teman2.. u really color my life..^_^
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


6 comments:
kenapa tuan punya blog kelihatan lebih besar sikit dari biasa yer?? hati gumbira berbunga2 agaknya *sigh*
erk...uwaaaa!!! owh no!!!! ala kak, br je sebulan xjumpa.. xkn pertumbuhan sy mendadak? wahahahaha..aiseyman... huhu..
yo k.shima!hehe~setuju²!!!ape ni mar...kelihatan lebih besa..ahaksx! kiddin!!
aloorrr...ape nih.,.. sob sob.. benarkah kalian? cane nk jd pengapit nnt nih? alahai~~
oh seronoknya korg! hehe
mar plan la reunion :D
err...aku kah? dah suruh naj buat..tp xtau la cane..agak susah maa.. sumorg da bekerjaya.. hrmm.. ape pn, kite doakan la agar ade reunion suatu hari nnt..huhu
Post a Comment