Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Thursday, June 4, 2009

Wedding month



WAahh... so many invitation for this month.. but, 1st of all, sowi kpd sesape yg sy xdpt pergi ke kenduri kawen mereka.. sob sob... perbelanjaan bulan ini amat mendesak.. awal2 bulan dah klua byk duit, utk pindah umah.. waduss.. botak kepala..

harini, ade 2 majlis d kampung sy..

1) Kak Ann.. my diploma's fren.. geng ketika zaman diploma d uitm dungun dahulu kala.. huhu.. perhaps now, she is a wife of her husband da kot (ikut jadual kol 11am td )..huhu congrate kak ann..smoga d panjangkan jodoh sehingga ke akhirat,amin...

2) Wedding spupu yg teramat close dgn sy... Kak Daa.. dia bertemu jodoh dgn org kedah..setahun setelah bergelar guru di sarawak... hihi n sy bakal menjadi pengapitnya d esok hari.. mlm ni waktu nikah xdapek lorh, ambo masih d KL..huhu.. kesilapan jadual menyebabkan sy xdpt hadir pada majlis pernikahan dia.. sob sob.. ya ampuuunnn che' daa... :(

kenapa aku masih menghadap pc d opis ini? hukhuk... kerja masih menimbun.. dateline ialah hari ini.. hadiah kawen xbli lg.. waduss... tuluuuunn!!!

doaku utk kawan2 yg bakal berubah status ataupun yg baru berubah status mereka kepada unavailable..especially kpd:
Kak Ann+husband, Kak Daa+husband, Firda+husband, Pok Lohs+wife, Aniza+Anuar, Helmy+kakNora, Jan+wife, June+husband, Sarah+husband, Kak Ieda+Amir dll yg mungkin sy tertinggal namanya..
fuh, tgok tu, kemain pjg list kn?

Semoga kalian beroleh kebahagiaan, kekal di dunia dan akhirat, amin..
*yeay, esok balik kg!!! ^_^ swonoknyeeeeee..... ahaks!

No comments:

Related Posts with Thumbnails