Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Thursday, December 31, 2015

It is funny when people who we thought is one of our close friend, contact almost everyday for almost 3years, tak sedar kehadiran kita.

"Kita dah berkawan ke tahun lepas?"

*bunyi petir*

Manusia paling clumsy yang aku kenal pun boleh ingat bila tahun perkenalan kami, dan beliau adalah lelaki.

Allahu. Bertabahlah hati. Takpelah. Kita berkawan kerana Allah.

Aku harap, setelah aku mati nanti, kamu takkan lupa akan aku yang pernah jadi kawan kamu. Maybe it's only me yang anggap dia kawan baik.

Sedih weh! Sentap juga. hahaha

Kesudahan 2015 yang agak menyedihkan.

2 comments:

Zyra Roxx said...

Hahaha mungkin dia ada short term memori. Yg selalunya ada pd lelaki ><

ala jgn sedih, pengakhiran yg tak berapa nk best tp mungkin permulaan kpd yg lebih baik :)

~* chirpy_chummy *~ said...

Mar pun syak dia ada short term memory. Pelik bila soalan tu keluar. Makan semut terlebih kot. Haha.

Semoga 2016 menjanjikan keindahan untuk kita. Amin. 😊

Related Posts with Thumbnails