Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Tuesday, January 27, 2015

Bagus juga rasanya sekali sekala berehat daripada tuiter. Aku kira, ada untungnya juga. Untung tak tambah dosa mengumpat. Untung tak tambah dosa mata dok baca dan tertengok benda yang entah apa apa. Untung juga untuk kesihatan hati aku.

Meh tengok berapa lama aku boleh bertahan. Kalau tak silap, sebulan kalau tak login semula, akan permanently gone tuiter kita tu.

Tengoklah macam mana. Hidup ni bukan makin muda. Kita semakin menghampiri mati sebenarnya. *tetiba*

heh!

--------

Don't expect people can react the same as you react to them. Staple that on your mind, please. Do it for the sake of Allah. Period.

2 comments:

una berry said...

ooo..patutlah dah tak nampak. bagus juga kan. setuju dengan apa yang mar cakap. kena usaha juga untuk itu.

~* chirpy_chummy *~ said...

@una yup, you should try, Una. Mar pun tak sure berapa lama boleh bertahan. baru je pun ni. hihihi

Related Posts with Thumbnails