Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Tuesday, January 10, 2012

conteng-conteng paint

Assalammualaikum, hi all (:

hee~ feel so excited today. a few things hampir get done. lega giler rasa. dah jumpa user td. n i feel sooooo phew! ^__^ Alhamdulillah.

owh, btw.. haritu ZSM ada buat conteng2 wall dgn topik 'Bebas Paint'. wowow! aku sangat suke bnd alah ni. tersangat excited, smp addicted. n yeah.. aku suke gilerrr conteng2 doodle guna paint. tp dulu slalu buat guna paint doodle kt YM tu je. kt situ xde tool shapes, agak susah utk mendapatkan lukisan contengan yg kemas. dah la kidal, ketar2 je lukis kt YM dulu. hahaha tp bila guna paint ni, best wooo. sgt suke! weeeeee~ comel! boleh bt doodle2 comel2. teehee.. nah, tgok la ckit. x banyak. tp a few yg aku sangat suke hasilnya. nnt seksok, busan2 bley godek2 lg paint ni. yeayybaaa! XD

the simplest word, yet it's so meaningful (:

 oyeahh~ i do love bee sooo damn much! :bz :bz :bz

- ini lukisan wajib skolah rendah dulu kot. teehee-




No comments:

Related Posts with Thumbnails