Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Tuesday, May 17, 2011

Friends come and go

"WE might be best friends one year,
pretty good friends the next year,
don't talk that often the next,
and DON'T WANT TO TALK at all the year after that.

So, I just wanted to say
even if I never talk to you again in my life
YOU ARE SPECIAL TO ME
and you have made a difference in my life

I look up to you
respect you
truly cherish you
most of all I CARE about friends"
-hlovate-

ntah kenapa,
ayat ni begitu menyentap aku
berulang-ulang aku baca


GILER!


2 comments:

wirajiwa said...

yerlah, nyentap jugerk nih :P

Anonymous said...

hehehe...

:)

Related Posts with Thumbnails