Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Wednesday, August 4, 2010

Farewell luncheon ^__^

YM
Azz: Korg...lunch nnt nk mkn kt atap2 amcop mall. Menu utk makan minum boleh pilih sekarang. Nak pilih nanti pon boleh tapi ditakuti akan lambat sampai.
Menu bole refer @ http://www.e-restaurants.com.my/atapatap.htm

chirpy_chummy: wah..aku xtau la geng aku ni nk p ke x..nnt aku tny..nway thnx ek :D
:
:
aku agak letih pg ni..donno y, asyik letih je lately. so, hajat hati malas nk join mkn kt luar, sbb cam xlarat je.mls nk drive pn ye gak. but then, mcm pelik bila all my gang nk p.rasa2 dowg cam byk kje n bz..tp rajin plak nk kua. xkesah la labuu...wa tarak hal, asalkan not me yg drive..keh keh
:
12.45pm

"Ninie, jom! eh,pesal mcm xde org da ni? sumorg pn lunch awal ek rini?" -- bese hari jumaat je yg kosong awal opis ni.

dlm kete

"Weh, ko tau..aku amik air yg paling murah je td tym nk order kt Az..sep bajet beb..aku igt mls nk kua,dah korg sume nk p,aku folow je la..hehe.lgpun aku nk bli eskem MC'D jap g..chocotop..sedapnyeee..," aku dgn penuh semangat berborak dlm kete..

pusing punya pusing selama 40min, xdpt parking seh..gler laa..pastu tgh2 cari parking, kak Sham ckp..

"Eh, ni kete Shahril kn?"

"A'ah la...mak aihhh...sumorg mai amcorp ke rini? xpe..dowg mkn kt len kot..," aku masih suke suki borak.

kami yg lewat smp sbb xjupe parking, tros berdezaassstt menuju ke puncak! eh, bkn bukan.. menuju ke underground..cari tpt mkn tu.. sampai2, aku yg berwajah super duper xcited lg gumbira beserta sengihan menuju ke arah mber2 yg len..yg mmg dari jauh aku da nmpk..tapiiiii.. raut muke aku tros berubah..

erk! apesal sumorg ade niii?? (sumorg = dak2 department aku)

"Dowg bt farewell kita la," Along explain, n yep, dia pn bakal tinggalkan c*c..

wooooooooo~!!! rugi la aku order air RM1 je tadiiiiiiii!! aaaahhh...xdeeee aku nk tukar air jus!! xdeeee...

weehuuu~ aku pn order la air mango juice..ekeke
:
flashback..

no wonder la Azz tny aku  smlm seblom balik, nk MC ke x harini..
no wonder la gang2 aku yg bz tahap dewa tu pn tetiba dgn senang hati nk p lunch kat lua...
no wonder la nampak Shahril n d geng pn ade kt parking td..
no wonder la sumorg kua awal lunch rini..smp kosong opis kol 1245 td..
no wonder
no wonder
no wonder!

hahahaha superb la beb! aku mmg xtau kisah plan ni smp aku jejak kt restoran tu td..teehee~ sengall la dowg,membiarkan aku kekeliruan, kecelaruan, kepelikan sowg2..hampeeehhhh..

nway, u guys mmg besh! *wink

Thank you so much for all.. n gud lak for u guys too..maaf zahir batin. Selamat Hari Raya Aidilfitri. (eh,pulak)



~ muke2 yg d raikan..kakakakaka~

~ hoho..aku suke ini gambo..teehee~

~ half of us~

2 comments:

dark_half said...

haha...caner la leh tak tau org nak belanja dia? surprise kot? nasib baik boleh cancel order

~* chirpy_chummy *~ said...

erk..order x d cancel, tp d tambah..ekekeke i add on d juice..yg da order RM1 tu tetap abes gak..ekeke

Related Posts with Thumbnails