Smile, it cost u nothing,but it helps in many ways..^_^
Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.
Wednesday, February 10, 2010
Siapa mahu pinjam? (berlagak sikit2)
:) taraaaaaaaaaaa... juz bought it. segar dr ladang. wiwiwiwi... ok,mau tdo. da kol 1.18am. nitezzzzzzzzzz...
8 comments:
mar!!!nk pinjam bule??hee~ XD
bley my dear.. nnt aku try abeskan bc dlm musim cuti ry cina ni.. later ko igtkan aku,k.. kite lepaking, aku kasi.insyaAllah.. bereh~
dah baca dah..nk yg lebih advanced..aku ade hehhehee
oit,seyes?? ko ade yg 2nd ek rose? pinjam,aci? hehe tp kwn aku yg da bc kate,yg 2nd lebih kurang sama jek..ye ke? kalu lebih kurang, mls la plak..hoho
xde beb..
ape yg xde? huhu kekonpiusan melanda..
akhirnyaaaa.. hehehehhe.. amacam isi kandungnya? SERU tak?
walla! mmg sswei utk kami yg blom berumah tangga..hehe (pdhal xabes bc lg pun..ekeke br msok bab3.. :p )
Post a Comment