Assalammualaikum..
24hours..
36hours..
i keep on counting time..
i keep on hoping dat there will b a new msg for me..
i keep on waiting for email.
i keep on waiting for ym.
keep on
keep on
keep on
worried
worried
n worried
no ans.
no line.
today..i can't even smile.
yesterday, a whole day - can't do anything.
still waiting.
it is not as usual.
today
try again.
n yes, it reachable.alhamdulillah.
but not answered.
sms received - astaghfirullah..
terduduk.
silent.
all questions r answered.
hanya mereka yg tau saja yg memahami.
sekiranya ini yg terbaik utk dia,aku redha.
*Al-fatihah utk kamu Muhammad Hanif Boey Bin Abdullah.
Terima kasih teman.- infinite - ocean - stars -
end.
24hours..
36hours..
i keep on counting time..
i keep on hoping dat there will b a new msg for me..
i keep on waiting for email.
i keep on waiting for ym.
keep on
keep on
keep on
worried
worried
n worried
no ans.
no line.
today..i can't even smile.
yesterday, a whole day - can't do anything.
still waiting.
it is not as usual.
today
try again.
n yes, it reachable.alhamdulillah.
but not answered.
sms received - astaghfirullah..
terduduk.
silent.
all questions r answered.
hanya mereka yg tau saja yg memahami.
sekiranya ini yg terbaik utk dia,aku redha.
*Al-fatihah utk kamu Muhammad Hanif Boey Bin Abdullah.
Terima kasih teman.- infinite - ocean - stars -
end.

9 comments:
tak tau nk cakap ape..alfatihah utk arwah...
Al-fatihah...moga arwah ditempat kan dikalangan orang yang mulia disisiNya..amin
al-fatihah.. hari nie aku baru dapat update my blog pasal arwah.. semalam agak bz.. bdw, be strong my dear.. mungkin ini yg terbaik utk dia, utk ko, utk semua orang..
al-fatihah..kuatkn smangat ko ye mar..
thnx all...kite kena radha dgn segalanya..InsyaAllah, semoga arwah di tempatkan d tpt org2 yg d kasihi-Nya..amin. it such a great tym knowing him. -_-
maybe aku xknl arwah, but thru ko i'm getting knowing him..doa je yg penghubung skrg, Al-fatihah..
sorry smlm aku xckp psl ni at work, i give u some space..ape2 pon, we'll be here for u
thnx za :) smoga ianya adalah yg d best for him..insyaALLAH.
banyakkan bersabar.ketentuan Ilahi semuanya terbaik.
:) insyaAllah..thnx azri...
Post a Comment