Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Wednesday, September 2, 2009

Lambatnye esok...

Salam Ramadhan yg ke 10 12 y'all.. :) hahaha..maceh pocik amrixx :p silap kira daaa..

Wuhuuuu... lalalalala~~ ek aahh ek aaahhhh...
grrrrrr....

balik kampungg....
woooo ooo ooo balik kampung...
woooo ooo ooo balik kampung...
yeaayyy!!!


x saba rasanya nk bermalam d umah kok lanas esok mlm..yeyeaaay!!

FLIGHT DETAILS
Depart
Kuala Lumpur LCCT (KUL) to Kota Bharu (KBR)
Economy Promo

Thursday, 03 Sep 2009 Flight AK 5294

Depart Kuala Lumpur International Airport(LCC Terminal) (KUL) at 21:15
Arrive in Sultan Ismail Petra Airport (KBR) at 22:10

nampak x tuu??
Arrive in Sultan Ismail Petra Airport (KBR) at 22:10
hohoohoooooo~~~


ayam percik....
nasi minyaaakkk...
nasi kerabuuuu....
akok...
air kelapa muda fresh dr ladang..
air tebu fresh dr ladang jugaaa..
ayam msk merah...

arrghhh..byk lg..kalu list mau xmo balik KL dah pasni..hukhuk..

xsaba jugak nk meneraikan kasut2 n baju raye dak2 tecik tuuu.. huhu.. mintak2 muat sumenye...angre angre...yibaa yibaaa..

riangnye dlm hati.... MAAAAAAAA ABAAAHHH...tunggu kak lang kt airport yep..winduuuunyeeee....xoxoxo...

^_^

11 comments:

Amrixxx said...

erk.. aku ari nih pose yg ke -12.. ngeeh..

~* chirpy_chummy *~ said...

erk...alamak,silap kira daaa... *duwh*

baik, sudah tukar! macehhh...

mun-e said...

oooo.. mane ilang lagi 2 aritu?

cuti kah? :D

~* chirpy_chummy *~ said...

hey hey hey..hey nasik gorem..hey sungguh lazaaatt..

ooppsss... apelak.. aku xnmpk kt kalendar date 30 n 31/8 tu kt atas laa.. org bt kalendar la salah nih..mengelirukan aku!

Anish said...

hoh..balik kampung uwarghhhhh jeles2

Dzulhelme Azim said...

mintak2 la flight tu delay 48jam...wakakakaka...

~* chirpy_chummy *~ said...

anis, jom ikot mar balik kg :)

zul, wooo..doakan laaaa...mintak2 doa org yg x bek tu x d makbulkan...amin...
p/s: kalu delay, xmo bli! huh!

Dzulhelme Azim said...

xmo bli ape mar?

~* chirpy_chummy *~ said...

xmo bli ape2 laaaaa.... tiba2 da terlupa...ape ntah..

Dzulhelme Azim said...

upsss..tlupe plak...ok2..sory2..
mintak2 la flight tu TAK delay...hehehe

~* chirpy_chummy *~ said...

huh, seb bek kite ni bek..

Related Posts with Thumbnails