Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Thursday, July 30, 2009

Black out day

Assalammualaikum..

harini dr pagi lg dah black out..bkn balck out sluruh letrik,tp black out pc n network..adess...xle nk bt tejee.... xterkire bape kali black out tu.. tiba2 aku teringat kt sowg mber..haish..ni sume doa dia la nih..macin sungguh mulut dia... nk kena kasi gula nih..haish..

chirpy_chummy wrote:
harap2 nk cepat siapkan teje...huuu~~ caiyok!

reply dr JDoe(bkn nama sebenar) : harap2 opis chummy ari ni blackout biar chummy tak dpat buat keje..hehehe

cdt to pocik sifu JohnDoe yg baik ati -- as per request *xmaluuu..huhu*



hampesss...pagi2 c kwn ni da berkate sedemikian...mmg makan garam agaknye pagi2 dia nih...wadusss.. debush debush.. sekeh dia dr jauh..ngehehehhe

mintak2 esok xde hal,mau siapkan teje cepat2....amin....

*senyum kelat2* :p

6 comments:

mun-e said...

ko ni suke senyum b4 tido... tp kali ni senyum kelat plak?? hehehe.

~* chirpy_chummy *~ said...

varisni senyuman tu wahai muni..hahaha.. lenkali ko tgok r,aku senyum len plak..hii~~

Anonymous said...

sesunguhnye kate2 ambo mmg masin... esk ambo masin kn lagi ye...

~* chirpy_chummy *~ said...

OMG..jgn la mkn garamm...nnt darah tgi..xelok utk kesihatan..

Anonymous said...

ok la..mkn gule plak...tp nant kencing manis plak..kena ptong kaki nant...aduiii...mkn angin je la mcam ni...

~* chirpy_chummy *~ said...

hahaha..elok la tu..mkn angin kua asaaappppp...laaariiii!!! jgn biarkan kehidupan anda d selubungi asap john!!! muahahaha..silent killerr..zaasstt..

Related Posts with Thumbnails