Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Tuesday, February 17, 2009

Selesema..batuk..



This is wut i am today... sob sob..sok sek sok sek... uhuk uhuk..

Am i suppose to go to the clinic?
--- OMG, I hate medicine.. --
--- MC? tee hee.. cambesh..--
--- but... there's loadsss of worksss..*sigh*--
.
.
.
temperature of my body going up...
tunas rasa pn dah semacam jek rasa..

Ptg..
Idung tersumbat
Nafas semput
Batuk sampai xleh bercakap

Smile jugak la...ckit2 pn xpe.. :/

8 comments:

Anonymous said...

Alalalalalala... Sila la pegi klinit. Mana tahu dapat MC. Jika membenci ubat2xan, minum la air oren byk2x. No ice aaa... Hidung tersumbat? Try pakai straw, harharhar...

~* chirpy_chummy *~ said...

cett.strawww??? OMG.. aku sedang berisirehat d rumah dgn pikiran d opis..kerja krja kerja..banyaknye kerja...huuu~~~

Anonymous said...

Diorg sumer pegi makan cake lunch today. Aku kempunan, hohoho. Selamat beriserihat ye:)

Anonymous said...

Appa beta eja ni??? Correction --> beristerirehat*.

~* chirpy_chummy *~ said...

mkn kek? apakah? wooo..p mkn kt lua sokmo tinggalkan aku...slalu tauuu..

Anonymous said...

hishh ngalahkan anak sedara aku, dia makang ubat selamber jer tau, aaiiiihhh

-Zulfiqar

~* chirpy_chummy *~ said...

jul- haha...xbesh laa..xsukee..

Anonymous said...

err ape yg xsukee?


-Zulfiqar

Related Posts with Thumbnails