Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Friday, October 17, 2008

S.M.I.L.E.Y

ade org request nk tau cane nk bt smiley cute miut tu la...hehe ok,diz is juz a short post b4 i start my day of work,...huhu

\\: = \\:
::= ::
:} = :}
~~= ~~
0-0= 0-0
:":= :":
:Z--= :Z--
:g = :g


sila lah menggunakan icon2 cute ini..hehe..sekian,timer kasih..

2 comments:

beta penjaga taman said...

fyi, sebenarnya, chatterz boleh pilih smiley2 yang disetkan oleh owner shoutbox dengan click icon "+" dekat sebelah "Shout!"..

~* chirpy_chummy *~ said...

owh..ye ke??? hehe..baru tauuu...tenkiu peti ais! :p

Related Posts with Thumbnails