Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Monday, October 20, 2008

Award? hehe..

waaahh.. i got nominated maa..dapat award tuh..hehe credit to ayu for the award..haha klakor jek.. so,wut m i suppose 2 do next?

1. Put the logo on my blog (tu,kt atas nuh..)
2. Add a link to the person who awarded me.(kt atas gak..hehe)
3. Nominate other blogs.(ramai yg tlh dpt..aisey..)
4. Put their links on my blog

5. Leave a message for them

okes,bereh.. tenkiu again for ayuniez! :D

No comments:

Related Posts with Thumbnails