Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Friday, January 8, 2016

Pelik juga rasanya. Ke mana hilang perwatakan mesra, gembira dan kelakar yang selama ini menghuni diri dia? Mungkinkah sebab peningkatan usia, perwatakan itu turut sama fade away?

Kadang kadang, pengalaman betul betul mengubah perwatakan seseorang. Salahkan siapa? Nobody. No one. It's just a flow. Believe me, you'll someday be in her shoes. InshaAllah.

1 comment:

Zyra Roxx said...

people change. then they be like 'what? im not a transformers!' but they DO change. he change, she change, you change, i change, we change hahaha

Related Posts with Thumbnails