Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Wednesday, February 4, 2015

Pernah tak ketika korang sedang sakit dan amat berharap akan ada seseorang menghubungi kalian pada saat itu? Seseorang itu harapnya biarlah the girl or guy yang korang sedang crush sama dia pada masa tu.

Pernah tak?

Saya sedang sakit kepala sampai tak larat nak makan walaupun perut sedang bergendang gendut tali kecapi. Nak tidur tapi mata tak mau lelap. Jadi, izinkan saya berdoa dan berharap moga moga.......

Haha. Kbai.

3 comments:

cEro said...

Jaga kesihatan wey!
Jaga diri.

~* chirpy_chummy *~ said...

Baeekk~ Tengkiut, Cero :)

~* chirpy_chummy *~ said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails