"Hey, try guna lipstik ni, cantik! kaler dia, aurrrmmm!"
"Mask ni elok untuk kulit, kasi nampak fresh."
"Bedak ni kalau pakai, mmg x nampak jerawat..nmpk smooth je."
"Tengok link ni, semua free. Kalau bayar pun, murah je. best wooo..branded punya barang."
Kadang, terfikir.. Mengapa aku tidak seperti mereka? Adakah aku tidak normal? Tidak tertarik untuk membeli barang barang hiasan dan kecantikan untuk seorang manusia yang di gelar wanita. Kenapa?
Pelik. Kenapa perlu bersolek? Tidak akan adakah lelaki yang mahu memandang sekiranya tidak bersolek? Atau.. adakah ianya keperluan seorang wanita untuk bersolek dan mencantikkan diri?
Ah, aku fikir aku tidak normal agaknya. Tak tertarik untuk begitu. Paling lebih pun, aku hanya akan berpakaian menarik. Berbedak, berBermekap sekiranya di paksa. haha. Kesian - pada diri sendiri.
Nantilah, bila tiba masanya yg sesuai. One fine day. For the one. I will. Jika di suruh. hahaha
pang diri sendiri! pfftt!

2 comments:
make up masa kawen!
ehe
tu yang nampak muda tu mar
kurang chemicals on ur face :D
hahaha.. pandai je una. Alhamdulillah.. Allah punya smua ni. (:
nanti kawen mar mekap, abes smuorg lari. takot n terkejut. hahaha
Post a Comment