Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Tuesday, June 19, 2012

.Mari mengira hari.

Ramai yang minta aku ceritakan tentang pengalaman berada di tanah suci. Alahai..bukan tak mahu, tapi aku yang pesen x reti bercerita di dalam tulisan. Kalaupun mampu, tulisan yg di tulis konpem seperti bahasa rojak yg aku selalu gunakan. Hancuss. <-- see? see?

Jika di tanya, berapa hari aku berada di Mekah? honestly, aku x kira berapa hari, dan sampai sekarangpun, aku masih tertanya tanya diri sendiri, berapa hari sebenarnya. Yang aku pasti, aku berada di Madinah selama 3hari 3mlm. Dan, total aku berada di Mekah + Madinah pn aku sendiri x sure.

Gerak ke Mekah - Selasa petang (KLIA) , tiba selasa mlm (Jeddah) - 29hb Mei 2012
Pulang ke Malaysia - Jumaat petang (Madinah) , tiba Sabtu pagi (KLIA) - 9hb Jun 2012

Ok, now, aku simpulkan bahawa, aku berada di Mekah selama 7hari dan 3hari di Madinah. Syabas, utk diri sendiri kerana pandai mengira. :p


No comments:

Related Posts with Thumbnails