Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Wednesday, June 20, 2012

.entri ini adalah di luar daripada isu entri entri yang sebelumnya.

Kadang kadang, ada benda yang aku anggap penting, tapi orang suruh diamkan.
Kadang kadang, ada benda yang aku anggap remeh, tapi orang kata ianya berat.
Kadang kadang, aku ingin beritahu, tapi aku takut ianya merisaukan semua.
Kadang kadang, aku diamkan, tiba tiba, semua mereka tahu.

Mana betulnya?
Mana silapnya?
Mana perlunya?
Mana kurangnya?

Semua pun tak kena.

Seperti hari ini. Perlu atau tidak aku khabarkan pada semua?
Atau.. diam adalah lebih baik?

2 comments:

cEro said...

Jika aku berada dalam situasi tersebut, aku akan ikut naluri sendiri.

Kalau nak ikut org lain, 1001 orang maknanya 1001 fiil..

~* chirpy_chummy *~ said...

urmm..tu la. payah, smua buat, ada je yg x betul. nk jaga hati smua org bkn senang.

Related Posts with Thumbnails