Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Monday, May 28, 2012

.promise.

Alhamdulillah, i manage to complete 1 more paint in my list before i off for 2 weeks. phew! *lap peluh*
or..shud i say, my 1st paint? i never (read: failed to) paint in a paint before this. just doodling je reti. and yeah, that's my best paint i think. <-- padahal masih seolah olah menconteng jugak paint tu pun. pffttt to myself.

that's d best i can do to make a smile.  aku puas hati kerana janji dah d tepati (promises that hv been made by me n myself.).

yes, i smile. ^_^



*orang kata, yg terbaik haruslah di rahsiakan, bukan? spt seorang perempuan yg wajib di tutup auratnya kerana ia adalah yg terbaik, maka, aku pun begitu. aku ambil keputusan untuk simpan dulu paint yg aku rasakan terbaik itu utk sementara waktu. hanya yg tahu yg tahu. (:

No comments:

Related Posts with Thumbnails