Tarikh ni tiba lagi. 16 March.
Tahun ke tiga untuk aku masih mengingati tarikhnya.
Tahun ke tiga juga untuk aku mengucapkannya.
Cuma kali ini berbeza. Sangat berbeza.
Tapi masih, aku tetap mengingatinya.
Kerana dia, masih aku anggap sebagai seorang kawan.
Masih tetap ingat.
Maaf, kerana masih mengingati.

No comments:
Post a Comment