Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Tuesday, December 6, 2011

Hujung minggu ke 2 Disember

Weekend selalunya penuh terisi.
Kalah menteri lagaknya diri.
Minggu ni, ada 3 event menanti.
Aku dah x reti nk susun jadual hari minggu nanti.
Ye, cuti 3hari, tapi tetap x reti-reti.

Pelancaran 5 buku terbaru Lejen Press
Tarikh:Saturday, December 10, 2011
Masa: 4:30pm - 6:00pm
Tempat :Uya Distro

Atas ni adalah salah satu buku yg bakal di launch dan sekaligus di jual utk pertama kalinya di muka bumi ini. Buku yg pastinya akan menghisteriakan sesiapa jua khabarnya. Buku ni sebenarnya di ilhamkan drp blog KontrolHisteria itu sendiri. Blog yg di histeriakan oleh 24pesakit ini akhirnya di luaskan lagi virusnya ke alam realiti, lalu terhasillah buku ini gamaknya.

Ok, utk event ni, antara sebab utamanya utk aku pergi ialah kerana buku ini. huhu, betapa terujanya aku utk memiliki buku rare nih! (walaupun aku tau, aku mmg penakut tahap dewa, tp aku tetap maukan buku ni) Apa pun, tahniah utk kawan2 yg berjaya menghasilkan buku tersebut. Aku masih 50-50 utk pergi ke event ni, maklumlah, aku bukan sapa-sapa. dan aku segan. xdak kawan utk meneman.huuu~ owh, xpe kot, ade jual online gak kabarnya. huhu..bagus!

Aku seorang yg sukakan seni, walaupun aku bukanlah berseni sgt orangnya. Minat seni dan aktiviti-aktiviti luar. dulu,sebab minat gila-gila kt sebarang bentuk kesenian, aku sanggup tercangak beberapa kali utk masok gamelan.haha.gila. gamelan koooo! tp sadis. pegi byk kali, tgok xde org. pelik giler. dan bnd seni lain yg blh buatkan aku mengkagumi seseorang adalah lukisan. ok,event Ahad ni xde pun lukisan, tp lebih kepada aktiviti sastera sempoi di pentas. ye,sempoi. bukan skima, bkn formal. Sama mcm kegiatan mereka di blog Zine Satu Malam. Makanya 80-20 aku akan dtg. InsyaAllah.

Tempat : Taman Tasik Shah Alam, Seksyen 2 (berhampiran
Wet World
Tarikh : 11.12.11
Masa : 4.00 - 7.00 pm

hoh! lepas tgok ni, bley pekena ABC Frodo yg sedap tu..weeehuu! harap2 ade la mini sketsa/teater. dgr kaba bos ZSM nk jadi pokok di hari kejadian. haha..


Teater : 1 Plastik Hitam
Tarikh Pementasan :7 Dis 2011 - 11 Dis 2011 / 8.30 malam
Tempat :Stor Teater Dewan Bahasa Dan Pustaka Kuala Lumour
Tiket :RM 20

ok, yg ni aku tersangat mahu utk pergi. dah lama giler aku kepingin nk tonton teater,lagi dan lagi. lama sgt pause. ritu time teater Juta-juta, aku x tau info. juz tau ade je, nk beli tiket ape suma x tau kt mana. so,kali ni plak, aku xtau nk isi malam mana dgn teater ni. haih.. yg pastinya, aku x mahu lepaskan teater ini. jumaat malam? sabtu mlm? atau ahad malam? adusss.. kenapalaaa hanya tinggal itu je pilihannya. =.=

ok, sesapa yg free tu,jom! teman aku utk ke event2 di atas. aku memang amat segan. utk event ke 2, aku x kesah xde mber, sbb tempat kejadian adalah taman permainan aku dahulu kala. tp untuk event2 yg lain tu..urmm..sape free? jom jom! temankan aku..nnt aku banje ABC, kalo xmo, aku banje chocotop. sedap woooo..

6 comments:

una berry said...

nak ikut..waaa..nak kete~

~* chirpy_chummy *~ said...

hoho..jom jom! nah,amik kete ni *kete mainan*

ghost said...

baru hari nih aku jumpa blog kau.haha

~* chirpy_chummy *~ said...

heh. cane ko boleh tetiba sampai ke sini? hoho (#^.^#)

nway thnx.

Anonymous said...

jumpa awak di sana.

~* chirpy_chummy *~ said...

anon : oyeaahh~ tapi siapakah gerangan? teehee

Related Posts with Thumbnails