Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Wednesday, October 6, 2010

Line tu ape?

"ok, harini kita p line ek"

"line tu ape?"

"line tu production la..p kt operator."

"owh..." yeaayy..bley p jln2..msok 'kilang' yg sebenar..


~ini adalah mcm dlm khayalan aku..tp yg real bkn yg camni yg aku msok td..hehe~
cdt



:
:
brmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....
brmmmmmmmmmmmmmmmm...
:
:


gilor laa..sakit tokak berckp..bising gler bunyi mesin2 tu. letih gler beb.. igtkan suke la dpt p jejalan..amendeeee..letih kot.. xde kusi nk duduk kt sana..*sigh*

Fuhhh... 1st time msok line..sungguh xcited yet letih siot.. bkn bt ape pun..sejam setengah duk dlm tu. juz tgok syst yg br deploy tu, ok ke x jalannye.. itu je pun.. huhu sungguh sonang..wiwiwiwi~

*tp jgn mimpi lama sgt laa..ni kje sementara je pun.. da ade Q kje2 yg sepatutnye kot..hukhuk..(bley x aku nk bt kje cani je? sng! teehee.. xde coding lansom..huhuhuhu)

2 comments:

bobot said...

ooo..ingat ke line kat skrip drama...

semoga sound tak trouble akibat pencemaran bunyi

~* chirpy_chummy *~ said...

hahaha.. x kena pencemaran bunyi pn da sound trabel.. :p

Related Posts with Thumbnails