Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Thursday, July 29, 2010

Keletihan

sejahtera ke atas kalian..

atoiyaii...

apesal letih semacam ntah..ke..mmg xle pose kalu pas derma darah? xtau plak camtu.. hrmm..nk buke x? xmoooooo... da kol12..setgh hari je lg..

xpe,rilek2..bkn bt kerja berat pn,kn? huhu so,rehat je la..(tp rs nk baring je..letihhhh..lenguh badan ni...kepelikan rasanya)

Ya Allah, mintak2 aku dpt pose penuh harini..segarkanlah serta sihatkan lah badan ku..amin..

* selepas setengah jam post ni d published, aku rs sungguh xle blah..nmpk gaya,aku akn buke pose la harini..:(( sob sob..letih sgt rasanya..myb sbb mlm td pn,pas derma darah aku xmkn nasi, mkn roti seketul yg jual kt mamak tu..roti free je pn,dpt tym derma darah..huhu

p/s: kpd mereka yg br pas derma darah,sila mkn dgn ckup, lagi2 kalu berniat nk pose a day after tat. klau x, nnt jd cam aku plak..xlarat weh..letih glerr..nk duduk ats kusi ni pn xlarat..mau baring je rasa..:(

2 comments:

fatalflaw said...

sape la suh awk pose pas derma darah..ni mesti first time kan?hehe

~* chirpy_chummy *~ said...

a'ah,first tym.sy xtau..rs cam xde ape,ok je..tp da stgh hari br rs cam xle blah..huhu xpe..pengalaman mengajar..hee~

Related Posts with Thumbnails