Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Wednesday, June 30, 2010

Kempen Derma Darah



woraiitt...marilah marii.. sihatkan badan anda dlm masa sebulan ni.. dptkan tdo yg ckup, berat yg ckup, dan kesihatan yg ckup utk menderma darah pd masa seperti yg d paparkan pd pic d atas.
tempat? seblah opis ni je..GDex Jln Tandang, PJ..
tdo musti mau ckup 6jam,tau... jgn jd cam aku tahun lepas..tdo xckup 6jam, xleh nk menderma darah..huuu~ sadisss...
kesihatan? ye, jgn selsema, demam or even batuk. xbley derma gak nnt. sakit2 besar yg len ofkos laaa..lg laaa xleh.. 
berat badan? mst yg ideal.. kalu kurang, xleh gak..
pd pompuan2 sekalian, kalu tym tu uol 'dtg bulan', xyah la nk menggatei p gak..xpasal korg menyusahkan org len plak, kalu tetiba korg pengsan tgh jln..
urmm..ape lg ek.. tu je kot..

smoga tahun ni aku berjaya! yosh! amin...:)



2 comments:

Amrixxx said...

tahun nih aku belum derma darah lagi coz xde masa..aku ingat klu derma darah badan akan naik.. tapi aku tetp mentain je cam dulu..alhamdulillah.. huhu..

~* chirpy_chummy *~ said...

waahh..bagus2..aku ni asal nk donate,ade je masalah..xpe,kali ni nk try gak! insyaAllah..amin..:)

Related Posts with Thumbnails