Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Wednesday, February 3, 2010

superhero

wohooo~ last week, got an email from HR.. jeng jeng jeng... apakah??

apakah superhero? d mn kah nk mendapatkan costume superhero? harharhar..
mau terburai perot kami dok gelak tym memula dpt email HR tu..ya rabbi... x terpk lansom ok.. ape kess.. acano nk buek? adaaakaaaaa, dinner utk warga CD* pd tahun ni adalah superhero! wtFUN! *gelak guling2 to d max (celup ayat linda metar)

ohoooo...ade lg 2weeks nk mencari costume..huhu ktne nk dpt sewa ek? xpernah tau pn..dak2 geng opismate sebok nk mencari costume.. kalu ikot aku,mau je aku bedal pkai bj kaler grey + ijo jek..sbb tu tema  kaler dia. (eh,tetiba dpt idea nk jd antu yg kaler ijau hitam tu, ape dah nm dia? yg ade taring tu? sape igt? angkat tgn!!! ) 

dlm list superhero yg sopan dlm otak :
-
-
-
:
:
:
cam xdak je.. apeeeeeee?????? *sigh




6 comments:

kakcik comey said...

woi...antu apa ijau itam tu?siap ada taring lg...hahahaha..lawok la...
pakai jek kain cadar... hahaha..

~* chirpy_chummy *~ said...

wakakaka...sengall laa..btoi laa..antu yg kaler ijo itam tuuu..yg pkai bj jubah itam tuu..ape dah nm? alaa..lopaaa.. dulu2 slalu tgok cter tuu..xigt ke?? kak chik pn togk laa..isk..igt x?

haha..cadar? cadar kak lang kaler biru je sume..haha bak pinjam cadar,aci? pinjam,xmo kasi balik dah...hihi

mun-e said...

wuaa nape blog ku xde link kat sini

uuuuu

majuk2

~* chirpy_chummy *~ said...

erk,xde ke? aku pn pelik laa muni..byk link aku hilang..adoii...pdhal aku da tarok ritu..ish..xpa2..nnt aku bt smula,ok..no wonder aku dok tgok,nape muni xupdate blog kah?? hoho..ya ampooonn...

mun-e said...

haha. nasib baik alasan ko diterima. heheh!

kalo x, majuk xnak tegur ko kat ym :))

~* chirpy_chummy *~ said...

hihi...ko majuk RR pujuk laaa...:p

Related Posts with Thumbnails