Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Sunday, February 7, 2010

Apa masalah anda?

Assalammualaikum

*sigh

letih. tau x letih? letih sbb terlalu bersabar. xpe.. sabar itu penting.

boleh x.. tlg laa.. tlg ckp jgn guna org ke 3. ape susah? ckp stret foward. jgn tanya org. tny aku snirik. bley? takot ng aku ke? aku marah ke? aku mkn manusia ke? aku blh mendatangkan virus ke? aku menjangkitkan virus tu? apecerrr?? tlg laaaaa... pls laaa... aku benci org bermuka2! kalu x suke, ckp! jgn guna org ke 3. nk tny? tanya la aku snirik. pehal nk tny org ke 3?

adoiii... aku sgt marah! aku sdg marah! (uiii... aku marah niiii... muahahaha!!! ) takot x? takot? tolong takot ok!

4 comments:

Amrixxx said...

hohoho..
ko dtg bulan ke haper nih mar?
bawak bertendang -tendang skit..huhu

~* chirpy_chummy *~ said...

aku da tendang byk kali am weh.. grrr.... berasap tinge dah nih.. kesabaran d tahap max. seb bek aku ni xreti memberi das2 tembakan padu. kalu x, lama dah aku bg berdozen2 dass tembakan. cayang blog nih. kt cni je aku bley nk sound. so,pd mereka yg berkenaan, sila2 la rs pedasnya ok. kalu xrs gak,xpaa... aku perlu bersabar lg la tu gakmaknya..hohoho

mun-e said...

tabar.. tabar...

:p

~* chirpy_chummy *~ said...

tabar ke tebar muni? aku tebar la,aci? tebaarrrr..tebaaaaarr... sape mauuu??? da tebaarrr ini roti canaiii...tebaaaarrr~ zup zup zup..tebaaaaaarr lagiii..

Related Posts with Thumbnails