Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.
9 comments:
erk..nape mar?
nothing. juz wanna hv a breath for a while.(konon2 je la..xtau dpt bertahan ke x.hahaha)
erk :p takpe take ur time ehehehe...apepun chayok chayok..
uiks..
ko dah start bercuti panjang ke mar..huhu :D
perlu kerr?
hiskk bertuah betul budak nih, aku ingat kan benda laa suruh benti sinih. Aku nih benti laa tunggu laaa, mana tau kot2 ader flash nak kuar kerr pada artikel tur.. adehh terkena laa pulak dah pagi2 nih
harahrhar...pagi ke bang? tgok tym tu kol 1.39PM..PM ok...ekekekeke
sya, perlu utk certain2 kes...:p
am, yep..cuti wiken...:p
i noe i noe knp nak stop..
stop right now..i hate you very much
ahahaha
(sile nyanyi nada lagu spice girl-tajuk lupe)
haha, thnx 4 d lyrics dear.. terasa mau nyanyi2 golek2 kt cni..
thank u very much, thank u very muchhhhh~~ (sila nyanyi nada lagu tu gak..this is 4 u za..haha)
Post a Comment