Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Friday, January 15, 2010

im-a-blogger

Assalammualaikum n hye kamu :)

Wut happen to me today?
weehuuu~ i keep on reading n reading 'dat' blog.. i keep on searching bout d owner. OMG! she's really a lucky gul. huhu

ok, stop talking bout her. so, watsap? harhar..kate nk stop? xpungggg.... bwuueeekkkk :p

see, i told u. can't stop me myself from blogging. donno how. but then diz is really addicted. let c... hrmm... tgok tepi belah kanan..bwh... nmpk x? tu haaa..tuuuu..tuuuuuuuuuuu...
ish..aku kate hok bwh skali belah kanan ok! ha..blog archieved tu.. see..dah lebih stahun i get used diz blogspot. owh, i lap u la blogspot. heee~

sob sob.. uiks.. ade yg sadis rupenye..ye, jgn lupa diri wahai diri. b4 blogspot nih, sape yg ajar kamu memblog? (err,ade ke word ni? wateva~) yep. give a big clap to frensterblog. aiyoooo...lama seh... jap jap... mahu gugel.. d mana letaknya my frenster's blog. kuikuikui..sat naaa...
:
:
eh, kowg nk tgok ke?
harharhar...(gler pasan konon ade org nk bc sgt laaa).. xpaaa...
aku da gugel..
dan da dpt smula link frenster blog aku dahulu kala..
igt lg..
dulu, smp incik helmi kak nora bising kt aku, y?
sbb everyday konpem ade email kt mailbox dia..
email ape?
yep..
email updated blog from frenster mengganggu mailbox dia.menyemakkan..wakakaka
harap maaf la ye incik emy..(huh, now ni,aku konpem ko da menarik napas lega tanpa kehadiran spam updated blog frenster aku..hahaha - pasan emy bc, pdhal da tau,konpem dia xbc! cett )

owh, aku sgt suke blog. pedulik la org nk kate ape. diz is mine.blog ini aku yg punya! harharhar (gelak jaat jap) u knoe me from ur reading. cewah~ ape? nk termuntah? ok,sinki kt belah sana ye...sila ke sana.. xmo sinki, sila msok toilet..hee~

nah. ni blog lama aku. da lama glerrr xtgok, berhabuk sakan. msok pn poning. sbb pelik, ade byk spam. especially kt comments tu.. eh, korg xyah tgok pn xpe.. ini hanyalah utk aku. juz to fly back into d memory lane. mau lihat belakang, apa ada. mau tgok zmn dahulu kala. mahu intai2. mahu jeling2. keskes.. lama rupenye aku blogging ni.. dr degree..

ok, dokie. donno wut to do next. my eyes still membulat. 0_O

hish, ni kalu x publish ni, mmg smp ke esok pn aku xstop ni..dah2..stop mar! stop lieya! enap! okkkkk.... daaaaaaaaaaa. senyumlah selalu ye...^_^ full stop.

*cam careeee plak title kt atas..hakhak

[update] woootttss... aku xtdo lg. br pas bc sumeeeee blogpost aku yg kt frenster dulu..wahahaha glerrr lama rupenye aku berblogging nih.. ni nk eksyen ckit, tjuk quote from my 1st n3 in blogging nih..haha memalukan :">

I’M NEW HERE!

Filed under: Uncategorized — marliani at 12:37 am on Tuesday, July 19, 2005

Aku baru jer try wat bende nih..blog..so,nnt r aku letak nthing,k..


hahaha...inilah 1st n3 aku dahulu kala..tgok date tuh! tgok!! dasat gak kn? lamaaa..

No comments:

Related Posts with Thumbnails