Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Wednesday, December 16, 2009

Maal Hijrah

Assalammualaikum my dear readers...

Sedar x sedar da setahun berlalu...
Apakah niat dan cita2 kite pd setahun yg lepas da terlaksana?

erk...tgok smule pd post tahun lepas... urm...spt ade yg terpaksa d tinggalkan bt seketika..n ade yg blom tercapai...:(( ok2...let c it again... xpa2... kite ubah ckit2 our life plan, aci? mengikut kehendak semasa la kot..heee~

so...utk tahun depan ni plak..seems like i hv to hold my study..sob sob.. sedih sgt3... after 1 sem, i've tried my best doing 2 things in 1 time..working n studying.. but it seems like...urmmm... my result? ok,alhamdulillah..but not as excellent s my degree's ( err..xcellent sgt ke degree dulu? wakakaka...tp yg master ni, kire pointer yg agak sedih la utk 1st sem..hrmmm) ... it's ok...no hal...insyaAllah... klau ade rezeki, aku try lg nx tym..but for tym being ni.. i guess..let me hold dulu..last sem da bt cuti sem..konon nk smbung sem ni. tp nk bt cane, bila panggilan kerja2 d opis melebih2 plak now ni.. errghhh... sgt takot bila tringat citer pd 1st sem dulu.. tensen yg amat... hanya Allah yg tau... but at least, aku da cabar diri aku..n d result, alhamdulillah, still ok. :)

next...cita2 yg tercapai lg utk diz year is..

owh, mau jejak mekah...Ya Allah..permudahkanlah jalan utk aku menuju ke rumahmu Ya Rabb.. winduuuuuuuu nk tgok kaabah!! subhanallah.. teringat kisah2 dlm Travelog Haji:Mengubah Sempadan Iman nukilan Prof Kamil.. nak sgt3... xpe...InsyaAllah.. akan aku usahakan lg utk tahun ni.. setelah d usha2.. bajet min utk umrah...rm5k.. hrmm..baiklah! yosh! insyaallah,amin....

erk..life partner? hahaha topik hangat hangit... buhsan nk ckp ttg ni.. next plssssssssss....

uiks..owh itu sAje cita2 last year..hoho

ade add on kah utk diz coming year? ade kot..
[+] saving
[+] melancong
[+]kete??
[+]my life...

wohoooo...sume berbunyi..kaching kaching! $-)

senyuman aku kali ni len ckit.. $-) hee~

SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH - 1431

No comments:

Related Posts with Thumbnails