Salam,
*sigh
terasa sedih nk meniggalkan 2009.. xtau kenapa.. last year, xde rs cani sgt...but 2009 ni..hrmm...myb sbb peningkatan umo kot..aarrghhh...hate it la! hahaha eh,cam kena plak ng feeling d ketika ini.. sambil dgr lagu Que sera sera by connie francis..part of d song..
ok, utk smua yg mengenali diri ini, n pernah mengenali diri ini..n pernah membaca blog aku yg xseberapa ini...mar nk mintak maaf zahir batin segala salah silap mar selama setahun berlalu.. terlalu byk onak duri(eceh~) dlm hidup nih.. maafkan lah ek...ya ampooooonn...
setulus hati aku maafkan sesape jua yg pernah bt hati ni terasa panas n sakit(poyo je ayat).. haha its ok, lumrah hidup, kdg2 kite bt org sakit ati, alas,kite gak kena smula..hehe xpe la..aku maafkan sumenye..
m welcoming 2010 wif a big warm heart... smoga apa yg bakal terjadi d tahun 2010 blh mbuatkan aku terus tersenyum...smoga d hindarkan dr segala bala dan bencana..smoga d murahkan rezeki,smoga esok lebih indah dr harini, amin..
*trima kasih kpd smua..yg pernah menyinari tahun 2009 ni..
*sigh
terasa sedih nk meniggalkan 2009.. xtau kenapa.. last year, xde rs cani sgt...but 2009 ni..hrmm...myb sbb peningkatan umo kot..aarrghhh...hate it la! hahaha eh,cam kena plak ng feeling d ketika ini.. sambil dgr lagu Que sera sera by connie francis..part of d song..
Que sera, serahoho..myb inilah yg m juz thinking lately..
Whatever will be, will be
The future's not ours to see
Que sera, sera
What will be, will be.
When I was just a little girl
I asked my mother what will I be
Will I be pretty, will I be rich
Here's what she said to me.
Que sera, sera
Whatever will be, will be
The future's not ours to see
Que sera, sera
What will be, will be.
When I just a child in school
I asked my teacher what should I try
should I paint pictures, should I sing songs
This was her wise reply
ok, utk smua yg mengenali diri ini, n pernah mengenali diri ini..n pernah membaca blog aku yg xseberapa ini...mar nk mintak maaf zahir batin segala salah silap mar selama setahun berlalu.. terlalu byk onak duri(eceh~) dlm hidup nih.. maafkan lah ek...ya ampooooonn...
setulus hati aku maafkan sesape jua yg pernah bt hati ni terasa panas n sakit(poyo je ayat).. haha its ok, lumrah hidup, kdg2 kite bt org sakit ati, alas,kite gak kena smula..hehe xpe la..aku maafkan sumenye..
m welcoming 2010 wif a big warm heart... smoga apa yg bakal terjadi d tahun 2010 blh mbuatkan aku terus tersenyum...smoga d hindarkan dr segala bala dan bencana..smoga d murahkan rezeki,smoga esok lebih indah dr harini, amin..
*trima kasih kpd smua..yg pernah menyinari tahun 2009 ni..
U COLOUR MY LIFE
^_^

2 comments:
Huihhh tak moo sedey2 laa..heheh. Semoga 2010 akan lebih indah dan bermakna buat Mar. InsyaAllah .amin
amin...maceh abg..:) smoga abg pn sama..lebih ceria,indah dan bermakna d tahun 2010..:D amin..
Post a Comment