Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Thursday, December 31, 2009

Last post d 2009

Salam,

*sigh

terasa sedih nk meniggalkan 2009.. xtau kenapa.. last year, xde rs cani sgt...but 2009 ni..hrmm...myb sbb peningkatan umo kot..aarrghhh...hate it la! hahaha eh,cam kena plak ng feeling d ketika ini.. sambil dgr lagu Que sera sera by connie francis..part of d song..

Que sera, sera
Whatever will be, will be
The future's not ours to see
Que sera, sera
What will be, will be.

When I was just a little girl
I asked my mother what will I be
Will I be pretty, will I be rich
Here's what she said to me.

Que sera, sera
Whatever will be, will be
The future's not ours to see
Que sera, sera
What will be, will be.

When I just a child in school
I asked my teacher what should I try
should I paint pictures, should I sing songs
This was her wise reply
hoho..myb inilah yg m juz thinking lately..

ok, utk smua yg mengenali diri ini, n pernah mengenali diri ini..n pernah membaca blog aku yg xseberapa ini...mar nk mintak maaf zahir batin segala salah silap mar selama setahun berlalu.. terlalu byk onak duri(eceh~) dlm hidup nih.. maafkan lah ek...ya ampooooonn...

setulus hati aku maafkan sesape jua yg pernah bt hati ni terasa panas n sakit(poyo je ayat).. haha its ok, lumrah hidup, kdg2 kite bt org sakit ati, alas,kite gak kena smula..hehe xpe la..aku maafkan sumenye..

m welcoming 2010 wif a big warm heart... smoga apa yg bakal terjadi d tahun 2010 blh mbuatkan aku terus tersenyum...smoga d hindarkan dr segala bala dan bencana..smoga d murahkan rezeki,smoga esok lebih indah dr harini, amin..

*trima kasih kpd smua..yg pernah menyinari tahun 2009 ni..

U COLOUR MY LIFE
^_^

2 comments:

wirajiwa said...

Huihhh tak moo sedey2 laa..heheh. Semoga 2010 akan lebih indah dan bermakna buat Mar. InsyaAllah .amin

~* chirpy_chummy *~ said...

amin...maceh abg..:) smoga abg pn sama..lebih ceria,indah dan bermakna d tahun 2010..:D amin..

Related Posts with Thumbnails