Assalammualaikum n hye sumorg..
Semalam..aku p specialist kt Seri Kembangan..tu pn lepas kena bebel ng ma..huhu xpe la..gaji da msok,aku pn p laa..aku cterkan kt doc ape probs aku..n doc kate..aku sakit rupenye...hoh?
aku sakit?
sakit ape?
bahaya ke?
cane nk ubat?
bley mati ke?
kemain soklan bermain2 d minda..
aku lupa nm sakit aku nih...so scientific..aku bkn doc n bkn gak ahli bio..susah nk igt nm2 scietific nih..huhu
taapiii..doc kate,sakit aku xleh ubat..seumor idup aku akn ade sakit ni..sbbnyee....aku abnormal...org len antibody normal..aku xnormal..aku over dos antibody..tu pasal dpt sakit nih..
erk? bese dgr antibody kurang, or normal jek..aku ni kes terlebih sudey antobody..huhu alhamdulillah..syukur seadanya..cumanya, aku kena dpend on diz ubat laaa seumo idop utk kontrol sakit nih..spy ia x merebak dan x membebankan..
phew! syukur xde ubat yg perlu d mkn hari2...sumenye ubat sapu jek..hohoho alhamdulillah..aku da berpeluh2 tym doc kate kn dpend on ubat2 je,sbb dok terbayang kn mkn ubat hari2! ya Rabbi..aku tersgt takot nk mkn ubat...syukur Allah paham diriku..Dia kasi aku sakit yg xperlu mkn ubat..wiwiwiiwi...xpe..redha je la..
nk kate keturunan,bkn sbb darah kate doc..sumorg ade kemungkinan utk dpt sakit ni..
huhu...ape pn,aku redha..n aku masih blh tersenyum..sbb sakit ni tidaklah sesakit sakit2 yg lain,..cumanya ianya agak tak menyenangkan bila d lihat,sbb cam gerammm jek bl tgok...tp ubat yg doc kasi,nmpk gaye(setelah 2x d sapu) cam berkesan,alhamdulillah..da semakin xkelihatan...alhamdulillah...^_^
"Allah xkan menguji umatNya, melainkan dgn kemampuan mereka sendiri.."
p/s: don't worry, m ok..hehe sakit ni saje2 nk main2 kt aku kot..
Semalam..aku p specialist kt Seri Kembangan..tu pn lepas kena bebel ng ma..huhu xpe la..gaji da msok,aku pn p laa..aku cterkan kt doc ape probs aku..n doc kate..aku sakit rupenye...hoh?
aku sakit?
sakit ape?
bahaya ke?
cane nk ubat?
bley mati ke?
kemain soklan bermain2 d minda..
aku lupa nm sakit aku nih...so scientific..aku bkn doc n bkn gak ahli bio..susah nk igt nm2 scietific nih..huhu
taapiii..doc kate,sakit aku xleh ubat..seumor idup aku akn ade sakit ni..sbbnyee....aku abnormal...org len antibody normal..aku xnormal..aku over dos antibody..tu pasal dpt sakit nih..
erk? bese dgr antibody kurang, or normal jek..aku ni kes terlebih sudey antobody..huhu alhamdulillah..syukur seadanya..cumanya, aku kena dpend on diz ubat laaa seumo idop utk kontrol sakit nih..spy ia x merebak dan x membebankan..
phew! syukur xde ubat yg perlu d mkn hari2...sumenye ubat sapu jek..hohoho alhamdulillah..aku da berpeluh2 tym doc kate kn dpend on ubat2 je,sbb dok terbayang kn mkn ubat hari2! ya Rabbi..aku tersgt takot nk mkn ubat...syukur Allah paham diriku..Dia kasi aku sakit yg xperlu mkn ubat..wiwiwiiwi...xpe..redha je la..
nk kate keturunan,bkn sbb darah kate doc..sumorg ade kemungkinan utk dpt sakit ni..
huhu...ape pn,aku redha..n aku masih blh tersenyum..sbb sakit ni tidaklah sesakit sakit2 yg lain,..cumanya ianya agak tak menyenangkan bila d lihat,sbb cam gerammm jek bl tgok...tp ubat yg doc kasi,nmpk gaye(setelah 2x d sapu) cam berkesan,alhamdulillah..da semakin xkelihatan...alhamdulillah...^_^
"Allah xkan menguji umatNya, melainkan dgn kemampuan mereka sendiri.."
p/s: don't worry, m ok..hehe sakit ni saje2 nk main2 kt aku kot..

No comments:
Post a Comment