Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Monday, August 10, 2009

RING ON MY FINGER?

Elluuu... Salam dearest frens..^^

My Status @ YM today : RING ON MY FINGER? haha

Ktua kg tros buzz...maka terjadilah perbualan antara geng sekampung yg da lama xbersua muke gara2 incik ktua kg yg amat bz menguruskan kg nye..

Ktua kg : dh gatal nk kawen ke
ajk kerohanian : nk tawen dah nih
ajk kerohanian: :p
Ktua kg : elok la tu
Ktua kg : xjeles pon
Ktua kg : cepat2 la
ajk kerohanian: baik!
ajk kerohanian: tgu kad aku ek
ajk kerohanian: teehee
Ktua kg : ok
Ktua kg : bile ni
ajk kerohanian: tahun depan kot
Ktua kg : ngan sape
Ktua kg : excited dh ni
ajk kerohanian: ahaks
ajk kerohanian: ade laaa
ajk kerohanian: tp xde la sehebat korg2 nih
Ktua kg : alaa
Ktua kg : bgtau la
Ktua kg : xkesah pon
ajk kerohanian: tgu laa...bln8 la tp
Ktua kg : ok je
Ktua kg : asalkan baik
ajk kerohanian: itu r
ajk kerohanian: asal bek sudey
ajk kerohanian: ngeee~~
ajk kerohanian: amin,,
ajk kerohanian: *blushing*
ajk kerohanian: segan aku
ajk kerohanian: hiii
Ktua kg : yg penting2 baik
Ktua kg : & ko suke
Ktua kg : ok je
ajk kerohanian: hrmm..yup
ajk kerohanian: btol btol btol
ajk kerohanian: asal dia ade agama sudey
ajk kerohanian: aku xberkire sgt kje ke ape..hihi
Ktua kg : btol2
ajk kerohanian: tgu la..bln8 kot
Ktua kg : ooo
Ktua kg : bagus2
:
:
Ktua kg: tumpang hepi ni
Ktua kg: bile nk tunang
ajk kerohanian: urmm...xtau lg..myb tunang pn xlama kot
ajk kerohanian: malu la weh
Ktua kg: ok je
Ktua kg: nk malu ape plak
ajk kerohanian: malu r..nk cter kt ko..hahahaha
:
:
ajk kerohanian: weh,ko sowg je tau tau ttg aku cter nih
ajk kerohanian: tp sbb ko ktua kg,aku cter je laa
ajk kerohanian: ahaks
Ktua kg: jgn risau
Ktua kg: aku x citer pon kt org
Ktua kg: tp kalo ko dh citer kt org lain
ajk kerohanian: ala,xpe jek..
Ktua kg: aku smbgkan je
ajk kerohanian: haha
ajk kerohanian: senget la ko
ajk kerohanian: xpe je
Ktua kg: hahaha
ajk kerohanian: ko ktua kg,aku xkesah ktua kg nk buka cter pn
ajk kerohanian: hihi
ajk kerohanian: aku ni a.j.k macai2 bawahan je
ajk kerohanian: segan nk bersuara
:
:
ajk kerohanian: ris..
ajk kerohanian: aku gtau ko la
ajk kerohanian: urmm...
Ktua kg: ape dia
ajk kerohanian: aku nk kawen
ajk kerohanian: bln8
ajk kerohanian: date..
ajk kerohanian: cuti skolah laa
ajk kerohanian: tu xkonpem lg...
Ktua kg: ooo
ajk kerohanian: tahun...
ajk kerohanian: tahun pn xtau lg
ajk kerohanian: wakakakakakaka!!!!
Ktua kg: hampeh je
ajk kerohanian: *gelak guling2*
ajk kerohanian: dgn sape pn xtau lg ris
Ktua kg: hehehe
ajk kerohanian: wakakakakakaa
ajk kerohanian: yeayyy!!! aku berjaya harini!
ajk kerohanian: yessssss!!!
Ktua kg: ok
Ktua kg: huhhuu
Ktua kg: tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ajk kerohanian: 1-0
ajk kerohanian: harharhar

Sekian,maceh... ngehehehe..jgn maraaa yee incik ktua kampung..hammpooonnnn.... ngehngeh
1-0 :p

4 comments:

Dzulhelme Azim said...

hoho..suke la tu menang...

~* chirpy_chummy *~ said...

ye r..hip hip hooraaayyy!! gagagagagaa...

rfsx said...

da gatal nak kawen la tu...

(start balik :P)

~* chirpy_chummy *~ said...

wooooo..... amin...doa lg,doa lagi..ngeeee~~~

Related Posts with Thumbnails