Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Monday, July 27, 2009

Sedapnye Duyan..

Assalammualaikum n hellooo ^_^

Wiken ritu, balik kampung..swonok sgt, seperti berada kt heaven of fruits...ngehngeh.. duyan banyaaaakkkkk....rambutan banyaaaaakkkkkkkk....salak pn ade.....manggis,sukun,labu, sumenye ade...yum yum... *ala..lopa nk amik gmb,ish*

tapi sadisnye xdpt nk mkn byk2, xsihat..hukhuk.. tp gagah jugak abeskan duyan tiap2 hari sebijik sowg..hahahaha padahnya...

nek flight mlm td, tinga ni berdengung sangat3x,ok.. tym nk landing tuuuu..mak aih...sakit sangat tinga ni rasa... smp kena tutup dgn tangan..mcm cucuk2 je tinga ni rs..tahan...tahan..tutup mata nk tahan..aku yg suke tgok luar tingkap tym nk landing xdpt menunaikan permintaan hati..sob sob.. dah r duk kt wing,gerammm jek...tp sbb tinge sakit sgt, terpaksa bt2 tdo.

da turun flight pn still sakit..sakit kepala bagai.. smpi umah,tros, baaammmmm..tidoq! pg td,sakit lg pale ni. p jmp doc,doc kate...gegendang tinge bengkak, mayb sbb mkn duyan byk sgt,sbb ptutnye, after da turun flight,it going back to normal, tp ni dia bengkak tros sbb panas dlm kot..huahua...*pangggg, padan muke aku*

oleh itu, aku dpt mc rini..utk hilangkan sakit pale n bengkak nih..kalu p opis pn xgune,xle fokus.. huu~~

pengajaran from duyan's : jgn ngengade mahu mkn byk sekiranya kamu mmg xsihat! babab kang,kalu bt lagi..hoho...

ME,smile to duyan.. :p

No comments:

Related Posts with Thumbnails