Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Friday, June 12, 2009

Ulat la punye pasal nih!huh!

Knoe wut.. diz morning, i realize sumthing...

yesterday..

i realize dat 1 of d most important letter of mine are missing.. no, not 1,2 8celi. and i guess, yes.. it is in d big tong sampah now.

a day before yesterday,

i knoe dat my compact powder will be throw away together wif dat 'ulat2'...

wut about today?

yes... giv a big clap to those 'ulats'.. i simply buang my spec! OMG... spek mata aku!!!!! hukhuk.. br last week aku ngadu kt abah, spek aku tu retak..sbb panas dlm kete kot.. alih2,aku pegi buang skali dgn ulat2 tu..wadusss.... kena bli spek baru... da r kekeringan fulus nih..aiyaa...

5 comments:

mun-e said...

erk tak faham. siapa yang buang sume tu?

~* chirpy_chummy *~ said...

hahaha... aku la yg buang sume tu.. tp sume kerana ulat. aku xmo tgok ulat tu,so aku tonggengkan beg dlm plastik itam.. agak2 da klua ulat tu, aku tros buang plastik tu, tanpa cek ape ade dlm plastik tu, dgn harapan mmg ulat tu ade dlm plastik tu..hukhuk... geli seh, xmo tgok ulat!!!

mun-e said...

ooooooooooooo baru faham =D

dasatnya geli ngan ulat smp trus buang :D

Ayuniez said...

membela ulat ekk mar :P

~* chirpy_chummy *~ said...

erk..hahaha... geli aku,ayu! yucks! hahaha

Related Posts with Thumbnails