Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Monday, November 17, 2008

Why Must Good looking?



vs

halluu.... how was ur weekend? is it full of xtvt? me? huhu 1 day wif family n 1 day wif frens.. soooo rilexing..
yesterday, watching TV wif Dyane.. at home.. me 8celi dont like 2 watch cartoon.. but yesterday, no reason for me 2 say no to watch d Barbie's cartoon show..(eventho Dyane xsuke..but me do like diz type of cartoon :p) hehe during d show, ofkos, we s usual alwayz chit chat n sumtimes complaining.. haha about cartoon pn bley bt tajuk..kwang3..
s for Dyane,she says.."Aku xsuke kartun2 cani, sbb they look so perfect.."
me.."A'ah la..asal dowg xbt kartun yg seperti normal human being..meaning dat..xde la perfect sgt..mcm kite ke..(berangan kejap..cane la rupa kartun kalu bt muke cam kami..hahahaha konpem laku! wakakaka)"
Dyane.."tu la pasal aku xsuke tgok cter cani..eh,tp ade la..dlm cter Shrek, ade je dowg bt kartun hodoh..yg princess tu.."
me.."hodoh ke? comey je aku tgok."
dyane.."hah? comey ke? erk.."
me.."comey ape..idung bulat2 gitu,..haha"
.
.
.
.
.
we end d conversation..urm..end ke ek? rasa2 cam xleh end je conversation kalu da stat bt tajuk tu...haha
so, kenapa xpernah org bt hero or heroin yg x encem or cantik ek? knp perlu sume perfect? cam xlogik lak kenkadang.. try la bt muvi,drama or even kartun yg muke cam bese jek..kn? owh, tghri tu, m*lodi ade paparkan ttg muvi yg br d tayangkan d panggung.. cter w*yang. n rupenye cter tu d terbitkan oleh UiTM.. fuuyyooo..br tau... hehe n d most intresting part is.. hero n heroin dlm muvi tu, sowg buta n sowg sengau.. woo... bgus la gak,sbb dowg berani menampilkan muvi2 yg seakan2 berasaskan org2 OKU..kn? but still...d hero n heroin is gud looking...huhu.. see..hrrmm..
p/s: aku rs kalu bt muvi hero or heroin xencem konpem xlaku kot..hihi

2 comments:

Anonymous said...

setuju..setuju..huahua~

~* chirpy_chummy *~ said...

hehe..lenkali kit bt katun snirik,k :p

Related Posts with Thumbnails