Ini adalah ruangan peribadi penulis. Jika anda terasa atau sentap dengan sajian di dalam ruangan peribadi ini, sila tekan pangkah di hujung atas belah kanan. Segala yang di coretkan adalah hak penulis, tidak kira ianya adalah kisah benar, luahan hati mahupun rekaan semata. HARAP MAKLUM.

Wednesday, November 12, 2008

It is Wednesday

Hye all !

my new schedule for this week is....

5.45am - open my eyes...terkebil2...lepak2 atas katil..smbil golek2..angkat slimut..tarik sikit..2min..4min..5min.. alas, uwaarrgghh...bgon...turun bawah nge towel..tgu kak klua dr toilet..

615am - siap2...

645am - vroomm..vrooomm...(erk,bunyi kete cane ek?haha) smbil2 mengunyah bekpes yg d sdiakan oleh kak aida (my sister in law)..

650am - on d road... klua taman..hrmm..still ok.. IOI mall.. alamak... da stat byk kete..but still gerak lancar.. tol..owh no! byknyeee kete..perhimpunan kete ke ape nih? huhu.. tp still ok.. da kua tol,uiks... 1st time aku bw kete tgh2 jem nih..nk gerak ke kanan, kn berani la..mmg susah, sbb xde line.. pndai2 selit.. phew! ok..setel....jalan lg....smp nk dekat penang bridge.. last 2days, i terstuck kt cni..jem baeekk punyaa... xgerak.. lama lak tu..but, yesterday got ideas from nurun(my new fren)..so,2day, i go stret to kelana jaya n make a U-turn.. no need to stuck in jem at d bridge.. yippiii!!!!

733am - At Asia Jaya LRT.. drop kak ngah ere.. n my journey to opis alone start (eleh..cam la jauh benor opis tu..hehe)

750am - Selamat tiba ke destinasi d tuju.. huahua.. awal glerrrrr.... org msok kje kol9 , awal sejam smp.. dasat la.. :p today, aku xdan nk p warung utk bli bekpes beserta air pkcik senyum.. got emergency kes..teeettt.. haha

now?? i donno wat to do.. stdy la..

k,chow..chin..chow.. schin chan.. keuy teow..

tcare n smile always.. :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails